بورسین

خرد مانند چشم هستی و جان آدمی است و اگر آن نباشد چگونه جهان را به درستی خواهی گذراند ( فردوسی خردمند)

بورسین

خرد مانند چشم هستی و جان آدمی است و اگر آن نباشد چگونه جهان را به درستی خواهی گذراند ( فردوسی خردمند)

حرکت نقدینگی ....

زیاد دور نیست که نقدینگی به طرف گروه خودرو حرکت کرده و حرکت آن سریعتر میشود ..........
نظرات 2 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:45

سلام استاد
تعداد زیادی ایرانخودرو وزامیاد دارم تقریبا 30%توضررم بنظرشماچیکارکنم؟

سلام
زامیاد این سه روزه زیاد افتی نکرد و به زود روان میشود
خودرو هم به زودی سود اعلام میکند بلوک پارسیان امسا یا سال آینده فروخته میشود و این گروه را متحول میکند
بورس صبر زیاد می خواهد
خیلی ها در زیان هستند
همه جا هم گفته شده 93 سال خودروی ها است

نقی اسنقی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:51

سلام و عرض ادب.استاد بنده تعداد زیادی سهام شپارس دارم که هر روز با دلهره آنرا دنبال می کنم (متاسفانه معامله نمی شود). مانده ام چه کنم آیا امیدی هست؟ و آیا در صورتی که خریدار بود با ضرر ردش کنم؟ در ضمن بنده خبهمن هم دارم که ظاهرا تعدیل منفی داده .با آت چه کنم؟از شما ممنونم

سلام
گفته میشود خبهمن گزارش خود را اصلاح می کند
بازار به زودی مثبت میشود
شپارس هم باید صبر کنید روان شود خریدار و فروشنده زیادی ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد