بورسین

خرد مانند چشم هستی و جان آدمی است و اگر آن نباشد چگونه جهان را به درستی خواهی گذراند ( فردوسی خردمند)

بورسین

خرد مانند چشم هستی و جان آدمی است و اگر آن نباشد چگونه جهان را به درستی خواهی گذراند ( فردوسی خردمند)

موج گرانی در عمل و موج حرف ارزانی .....

با این موج افزایش نرخ در تمام اقلام ................. مردم امید به ارزانی فقط درخواب ................ تورم هم ترجمه شد ما خود گران میکنیم دست تورم نیست ...... چون گران میکنیم کنترل تورم در دست ماست ................ آنقدر گران میکنیم تا به تورم بفهمانیم هیچ کاره است .................

نظرات 1 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

جان هر کسی دوست داری بگو چکار کنم با وساپا نابود شدم

این برنامه برای ما و شما از قبل طراحی شده بود حتی استاد بنده هم در ضرر است من خودم صبر کرده ام تا کامل ریزش کند بلکه پولی جور شود باز اضافه کنم صبر همه چیز را درست میکند . البته همه یک پیشنهاد است سود و زیان شما تو جیب بنده نیست و یا با خرید و فروش من و دیگران بازاری برای سهم گرم و یا سرد نمیشود افرادی مانند بنده به تحلیل علاقه دارند و همیشه دوست دارند خدمتی کرده باشند ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد